Semestern är slut!

Jag har börjat arbeta. Vi började med uppstart i Simlångsdalen med arbete från 8.00-17.00. Mycket som ska skrivas och dokumenteras, ibland känns det lite för mycket. Men vi hade trevligt på kvällen med underbar mat och trevliga arbetskompisar.
Vi tog en promenad och besökte lanthandeln och Danska fallet.
Väl hemma igen väntade mig en present. Vad kunde det vara? Jo en vattenkanna så söt. Den fick jag av Emma, jag blev så glad.
Torsdag fredag jobbade jag för högtryck på skolan. Mycket ska förberedas inför skolstarten. Jag fick också nytt material som jag plockade upp. Det var som lilla julafton.
Försökte pyssla till det i klassrummet så gott som det gick. Väggarna skulle behövas målas om ochen ny matta på golvet skulle bli fint. Men det finns det väl inga pengar till.
Sönt med ledig lördag och söndag. I morgon söndag blir det ridning med Islandshästar, det kommer att bli riktigt roligt.
Bilder på ridningen kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0