Vi har varit på Sofiero trädgårdsfest.

Jag och Tore har varit på Sofiero. Vilken fin dag vi fick. Där var mycket att titta på och många idéer.
På hemvägen åkte vi till ittala fabriken. Jag hittade fina muggar och nya mattallrikar.
Det här var verkligen en trevlig dag. Det kommer att bli Sofiero nästa år också.

Här hemma har vi röjt ut hela vardagsrummet för nu ska vi få ett nytt golv. Det ska bli skönt att bli av med fyrugolvet det ser för bedrövligt ut.Spännande!

Dörren in till badrummet har jag målat klart ska bara köpa ett nytt dörrhandtag.

Har beställt lite varor från Panduro, kunde bara inte låta bli när katalogen kom.

Vilar mig lite inför morgondagen som kommer att bli lång med arbetsplatsträff och matematikmöte.

Nu ska jag torka ur mitt skafferi hittade nämligen små svarta kryp där igår. FY!

Ha en bra fortsättning på helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0