I morgon...

Idag var det min första semesterdag. Jag sov till 9.30 åt en lång frukost och läste tidningen långsamt. Sedan var det dags att bege sig ut i trädgården och göra fint. Wilma vår cocker spaniel trivdes idag när jag var hemma. Hon var med mig ute hela dagen, på kvällen somnade hon i soffan och snarkade. Det blev fint i landen, hoppas det håller sig ett tag. I morgon ska jag åka in till Falkenberg och midsommarhandla, det blir också en tur till kommunens växthus för jag saknar lite växter. Ska boka tid för golvläggning till vardagsrummet, det blir ett grått pergogolv. Det ska bli riktigt skönt att bli av med furugolvet som blivit alldeles gult och fullt med märken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0