En underbar dag

Hej!
Vilket fint väder vi har. Jag började morgonen med att snabbt möblera om i vardagsrummet. Solen sken ute och det började bli varmt. Jag bakade våfflor och vi åt ute i solen. Efteråt ville jag inte gå in och fortsätta. Jag satte mig ute i solen och läste. Vid fyratiden gick jag in och fortsatte på omflyttningen. I kväll skall vi pröva hur det blir.
Snyggt blev det i alla fall. Hann med att putsa fönsterna och upp med nya gardiner. Bara det gör att rummet blir som nytt. Wilma har börjat löpa, men det är inga problem hon går med oss ute på tomten och verkar inte längta allt för mycket efter en hane ännu, kanske jag ska säga.
Jag vill ha lika fint väder imorgon!
Jag älskar solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0