Helgen är slut

Vilken helg!
Lördagen regnade det som aldrig förr. På gräsmattan kom ett lager med hagel, jag som satt just där för två veckor sedan och solade. Ja vädret är växlande. men än har inga strumpor åkt på, jag älskar att gå barfota.
Mellan regnskurarna i lördags sprang jag ut och plockade lite blommor, kanske de sista för i år.
I köket har jag bytt gardiner, försöker ta ett rum i taget varje helg, det får räcka. Vi ska byta sovrumsfönstret och takfönstret i badrummet. Så sovrumsfönstret får vänta. Till sovrummet har jag köpt en ny hissgardin som jag ska kombinera med en spetsgardin.
Lite bullbak blev det också i lördags.
Söndagen bjöds på röstning och lite avkoppling.
Ny vecka väntar med arbetsplatsträff och erfarenhetsutbyte dvs. jag ska besöka en annan skola och klass.
Det kan ju bli spännande.
Hoppas att veckan blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0