I morgon är det måndag

Idag är det verkligen höst, lite trist tycker jag. Förra söndagen sat jag ute och solade i flera timmar, men det var nog sista gången för i år.
Nu blir det till att vara inne mycket och tända levande ljus.
i fredags var jag på personalfest, vi hade så roligt.
I går var jag och dottern och shoppade i Varberg,kul!
Idag har jag förberätt för veckan som ska komma. i morgon har vi föräldramöte så dagen blir lång.
I kväll ska jag se ensamma mamma söker, det tycker jag är ett jätteroligt program.
Jag har tagit lite kort på vardagsrummet sedan jag möblerade om. I fredags fick vi hem vårat soffbord, det passade perfekt.
Nu letar jag efter en matta att ha vid soffgruppen.
Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0